master's thesis
Influence of country of origin on purchase decision of different product

Daria Arežina (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document

Arežina, D. (2015). Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147

Arežina, Daria. "Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147

Arežina, Daria. "Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147

Arežina, D. (2015). 'Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147

Arežina D. Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 September 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147

D. Arežina, "Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147