Arežina, D. (2015). Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147
Arežina, Daria. "Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147
Arežina, Daria. "Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147
Arežina, D. (2015). 'Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147
Arežina D. Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 30.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147
D. Arežina, "Značaj zemlje podrijetla pri odluci o kupovini različitih kategorija proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:631147