master's thesis
The impact of endorsements on brand credibility and brand equity

Dominik Pernarić (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Pernarić, D. (2015). Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652

Pernarić, Dominik. "Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652

Pernarić, Dominik. "Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652

Pernarić, D. (2015). 'Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652

Pernarić D. Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 July 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652

D. Pernarić, "Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652