Pernarić, D. (2015). Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652
Pernarić, Dominik. "Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652
Pernarić, Dominik. "Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652
Pernarić, D. (2015). 'Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 08.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652
Pernarić D. Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 08.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652
D. Pernarić, "Utjecaj podržavatelja na vjerodostojnost marke i tržišnu vrijednost marke", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:919652