prikaz prve stranice dokumenta Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije

Tandara, Hedviga
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Tandara, H. (2016). Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara, Hedviga. "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara, Hedviga. "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara, H. (2016). 'Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara H. Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

H. Tandara, "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Please login to the repository to save this object to your list.