master's thesis
The importance of the Croatian fashion design for the promotion of Croatia as a tourism destination

Hedviga Tandara (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Tandara, H. (2016). Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara, Hedviga. "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara, Hedviga. "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara, H. (2016). 'Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

Tandara H. Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 July 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606

H. Tandara, "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606