Tandara, H. (2016). Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606
Tandara, Hedviga. "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606
Tandara, Hedviga. "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606
Tandara, H. (2016). 'Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606
Tandara H. Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606
H. Tandara, "Važnost hrvatskog modnog dizajna za promicanje Hrvatske kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:173606