prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača

Vrbanec, Emilija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Vrbanec, E. (2015). Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723

Vrbanec, Emilija. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723

Vrbanec, Emilija. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723

Vrbanec, E. (2015). 'Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 11 September 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723

Vrbanec E. Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2022 September 11] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723

E. Vrbanec, "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723

Please login to the repository to save this object to your list.