Vrbanec, E. (2015). Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723
Vrbanec, Emilija. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723
Vrbanec, Emilija. "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723
Vrbanec, E. (2015). 'Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 26.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723
Vrbanec E. Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 26.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723
E. Vrbanec, "Utjecaj prikrivenog oglašavanja na percepcije djece kao potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:534723