master's thesis
Drugstore image as a determinant of perceived quality, perceived risk and purchase intention of private labels

Marija Josipović (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Josipović, M. (2015). Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

Josipović, Marija. "Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

Josipović, Marija. "Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

Josipović, M. (2015). 'Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

Josipović M. Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 March 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

M. Josipović, "Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126