prikaz prve stranice dokumenta Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka

Josipović, Marija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Josipović, M. (2015). Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

Josipović, Marija. "Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

Josipović, Marija. "Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

Josipović, M. (2015). 'Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

Josipović M. Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 September 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

M. Josipović, "Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

Islandora Bookmark - Please login to use this feature