prikaz prve stranice dokumenta Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka

Josipović, Marija
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet

Citirajte ovaj rad

Josipović, M. (2015). Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

Josipović, Marija. "Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

Josipović, Marija. "Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

Josipović, M. (2015). 'Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

Josipović M. Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 23.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

M. Josipović, "Imidž drogerije kao determinanta percepirane kvalitete, percipiranog rizika i namjere kupnje privatnih maraka", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:613126

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.