University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Kapular, M. (2015). Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669
Kapular, Marija. "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669
Kapular, Marija. "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669
Kapular, M. (2015). 'Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 01 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669
Kapular M. Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2025 January 01] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669
M. Kapular, "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669