prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača

Kapular, Marija
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Kapular, M. (2015). Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

Kapular, Marija. "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

Kapular, Marija. "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

Kapular, M. (2015). 'Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 23 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

Kapular M. Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2020 September 23] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

M. Kapular, "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

Islandora Bookmark - Please login to use this feature