master's thesis
The impact of the social responsibility of retail business on the perception of credibility in the consciousness of consumers

Marija Kapular (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Kapular, M. (2015). Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

Kapular, Marija. "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

Kapular, Marija. "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

Kapular, M. (2015). 'Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 17 July 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

Kapular M. Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 July 17] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669

M. Kapular, "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669