Kapular, M. (2015). Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669
Kapular, Marija. "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669
Kapular, Marija. "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669
Kapular, M. (2015). 'Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669
Kapular M. Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669
M. Kapular, "Utjecaj društvene odgovornosti maloprodajnih poduzeća na percepciju kredibiliteta u svijesti potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358669