master's thesis
Ewom influence through social networks on restaurant choice

Ivana Beg (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document

Beg, I. (2015). Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, Ivana. "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, Ivana. "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg, I. (2015). 'Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 September 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

Beg I. Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2019 September 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934

I. Beg, "Utjecaj elektroničke komunikacije od usta do usta putem društvenih mreža na izbor restorana", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:906934