prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.

Kolar, Una
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Kolar, U. (2015). Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d. (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018

Kolar, Una. "Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018

Kolar, Una. "Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018

Kolar, U. (2015). 'Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 06 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018

Kolar U. Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d. [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2022 May 06] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018

U. Kolar, "Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018

Please login to the repository to save this object to your list.