Kolar, U. (2015). Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d. (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018
Kolar, Una. "Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018
Kolar, Una. "Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018
Kolar, U. (2015). 'Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018
Kolar U. Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d. [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 17.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018
U. Kolar, "Utjecaj preuzimanja Mercatora d.d. na vrijednost poduzeća Konzuma d.d.", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:202018