prikaz prve stranice dokumenta Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu

Galfi, Albert
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Galfi, A. (2016). Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:049504

Galfi, Albert. "Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:049504

Galfi, Albert. "Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:049504

Galfi, A. (2016). 'Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 March 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:049504

Galfi A. Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2024 March 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:049504

A. Galfi, "Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:049504

Please login to the repository to save this object to your list.