diplomski rad
Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu

Albert Galfi (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Citirajte ovaj rad...

Galfi, A. (2016). Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:049504

Galfi, Albert. "Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:049504

Galfi, Albert. "Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:049504

Galfi, A. (2016). 'Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 23.07.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:049504

Galfi A. Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 23.07.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:049504

A. Galfi, "Uloga novih medija u kupnji i prodaji smještajnih usluga u turizmu", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:049504