prikaz prve stranice dokumenta Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra

University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Stjepić, A. M. (2016). Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić, Ana Marija. "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić, Ana Marija. "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić, A. M. (2016). 'Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 05 December 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić AM. Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2020 December 05] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

A. M. Stjepić, "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Islandora Bookmark - Please login to use this feature