master's thesis
Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra

Ana-Marija Stjepić (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document...

Stjepić, A. M. (2016). Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić, Ana Marija. "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić, Ana Marija. "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić, A. M. (2016). 'Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 March 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

Stjepić AM. Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 March 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172

A. M. Stjepić, "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172