Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra
Stjepić, A. M. (2016). Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172
Stjepić, Ana Marija. "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172
Stjepić, Ana Marija. "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172
Stjepić, A. M. (2016). 'Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172
Stjepić AM. Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 16.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172
A. M. Stjepić, "Istraživanje uključenosti krajnjih potrošača u aspekt elektroničkog poslovanja kroz analizu motiva korištenja osmišljenog poslovnog modela virtualnog trgovačkog centra", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:418172