Skip to main content
Home
About repository
Contact
EN
HR
REPEFZG
Digital Repository - Faculty of Economcs & Business Zagreb
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
All documents
Advanced search
Upload
Search Term
Access restricted to students and staff of home institution
Request a copy
of the document
 
undergraduate thesis
54
5
The impact of psychological factors on congumers behaviour in tourism
Tonka Tomić (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism
Cite this item:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277
Metadata
Title
UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU
Author
Tonka Tomić
Mentor(s)
Josip Mikulić
(thesis advisor)
Abstract
Psihološki faktori uvelike utječu na ponašanje svakog potrošača, a posebice potrošača u turizmu, koji nastoje zadovoljiti svoje potrebe i želje kako bi prije svega pobjegli iz monotone svakodnevnice i na taj način unijeli određene promjene i novitete u svoj život. Turisti su veoma heterogena skupina i kao takvu ju je vrlo teško razumjeti. Niz čimbenika utječe na potrošača - turista, na njegove potrebe, motive, stavove i mnoge druge stvari koje ga vode kroz život. Ponašanje potrošača desetljećima je srž marketinga, te marketinških i turističkih stručnjaka i zapravo ono što je nezaobilazno pri svakom novom turističkom proizvodu i usluzi. Ponašanje potrošača je zanimljivo budući da su svi ljudi, uz mnogobrojne uloge koje imaju u pojedinim fazama života i potrošači od najranije dobi. Potrošači od malena stvaraju motiv za kupnju određene usluge i proizvoda kao i kasnije stav o istome. Iako su novac i financijski položaj zapravo najvažniji segment zbog kojeg se kupuje, još je mnogo drugih razloga kupnje, a jedan od njih su svakako stav i motiv.
Parallel title (English)
The impact of psychological factors on congumers behaviour in tourism
Granter
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Lower level organizational units
Department of Tourism
Place
Zagreb
State
Croatia
Scientific field, discipline, subdiscipline
SOCIAL SCIENCES
Economics
Study programme type
university
Study level
undergraduate
Study programme
Business Economics
Academic title abbreviation
univ.bacc.oec.
Genre
undergraduate thesis
Language
Croatian
Defense date
2016-09-27
Parallel keywords (Croatian)
turizam
potrošač
ponašanje potrošača
psihološki faktor
Resource type
text
Access condition
Access restricted to students and staff of home institution
Terms of use
Note
Sažetak preuzet iz Zaključka rada. Ključne riječi dodijelio knjižničar.
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277
Committer
Ivana Bacan