prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU

Tomić, Tonka
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Tomić, T. (2016). UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277

Tomić, Tonka. "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277

Tomić, Tonka. "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277

Tomić, T. (2016). 'UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 18.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277

Tomić T. UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 18.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277

T. Tomić, "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.