Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad
Tomić, T. (2016). UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277
Tomić, Tonka. "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277
Tomić, Tonka. "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277
Tomić, T. (2016). 'UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 19.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277
Tomić T. UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 19.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277
T. Tomić, "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277