završni rad
UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU

Tonka Tomić (2016)
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam
Citirajte ovaj rad...

Tomić, T. (2016). UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277

Tomić, Tonka. "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277

Tomić, Tonka. "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277

Tomić, T. (2016). 'UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 24.08.2019., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277

Tomić T. UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 24.08.2019.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277

T. Tomić, "UTJECAJ PSIHOLOŠKIH FAKTORA NA PONAŠANJE POTROŠAČA U TURIZMU", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:096277