University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Bulić, K. (2016). Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588
Bulić, Katarina. "Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588
Bulić, Katarina. "Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588
Bulić, K. (2016). 'Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 04 January 2025, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588
Bulić K. Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2025 January 04] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588
K. Bulić, "Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588