Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
The importance of the CRM implementation in small and medium enterprises in the case of the tourism

Katarina Bulić (2016)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Cite this document

Bulić, K. (2016). Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588

Bulić, Katarina. "Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588

Bulić, Katarina. "Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588

Bulić, K. (2016). 'Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 14 November 2019, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588

Bulić K. Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2016 [cited 2019 November 14] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588

K. Bulić, "Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2016. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588