Bulić, K. (2016). Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588
Bulić, Katarina. "Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588
Bulić, Katarina. "Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588
Bulić, K. (2016). 'Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 05.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588
Bulić K. Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2016 [pristupljeno 05.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588
K. Bulić, "Važnost implementacije CRM u mala i srednja poduzeća na primjeru turističkog sektora", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:140588