Skip to main content
Home
About repository
Contact
EN
HR
REPEFZG
Digital Repository - Faculty of Economcs & Business Zagreb
Browse
By Author
By Year
By Organizational unit
By Scientific field
By Object type
All documents
Advanced search
Upload
Search Term
Access restricted to students and staff of home institution
Request a copy
of the document
 
undergraduate thesis
141
24
PROMOTIONAL ACTIVITIES IN FASHION MARKETING
Aida Spahić (2015)
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing
Cite this item:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863644
Metadata
Title
PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE
Author
Aida Spahić
Mentor(s)
Mirko Palić
(thesis advisor)
Abstract
Ovaj rad dao nam je prikaz kako se određena imena modne industrije nose sa konkurencijom te kako zauzimaju određeni položaj pomoću promocije u odnosu na nju. Zara razmatra mogućnost uspostave programa vjernosti te želi stvoriti vezu sa svojim kupcima i povećati broj ljudi koji ih posjećuju u trgovinama. Također, tvrtka je jako koncentrirana na poboljšanje sustava logistike što je vrlo važno da tvrtka uspije u odjevnoj industriji. Zara posluje na tržištu prema modelu „euro-šik“ gužve koja želi više moderne odjeće za što kraće vrijeme. Zara proizvede manju količinu odjeće, dakle za opskrbu svojih potrošača i ti predmeti su vrlo rijetki, Zara ne plasira cijelu kolekciju odjednom, kao što je slučaj kod H & M-a. Zara se više oslanja na uslugu kupcu, prepoznatljiv dizajn i proizvod, a ne na oglašavanje kako bi privukle kupce. Samo 0,3 posto prodaje se troši na oglašavanje u usporedbi s onom od svojih konkurenata koji troše oko 3,5 posto. Zara je više bavi pronalaženjem točne maloprodajne potrebe koja najbolje odgovara društvu, a ne troši dodatni novac kako bi namamila kupce u trgovinu.
Parallel title (English)
PROMOTIONAL ACTIVITIES IN FASHION MARKETING
Granter
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Lower level organizational units
Department of Marketing
Place
Zagreb
State
Croatia
Scientific field, discipline, subdiscipline
SOCIAL SCIENCES
Economics
Marketing
Study programme type
university
Study level
undergraduate
Study programme
Business Economics
Academic title abbreviation
univ.bacc.oec.
Genre
undergraduate thesis
Language
Croatian
Defense date
2015-09-16
Parallel keywords (Croatian)
moda
modna industrija
promocija
marketing
Zara
H&M
Resource type
text
Access condition
Access restricted to students and staff of home institution
Terms of use
Note
Sažetak preuzet iz Zaključka rada. Ključne riječi dodijelio knjižničar.
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863644
Committer
Davorka Jukica