Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Spahić, A. (2015). PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863644
Spahić, Aida. "PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863644
Spahić, Aida. "PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863644
Spahić, A. (2015). 'PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 29.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863644
Spahić A. PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 29.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863644
A. Spahić, "PROMOTIVNE AKTIVNOSTI U MARKETINGU MODE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:863644