University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Šuker, A. (2019). Interaktivna digitalna podrška kao dio koncepta ekonomije doživljaja u okviru turističke ponude (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182597
Šuker, Anđelina. "Interaktivna digitalna podrška kao dio koncepta ekonomije doživljaja u okviru turističke ponude." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182597
Šuker, Anđelina. "Interaktivna digitalna podrška kao dio koncepta ekonomije doživljaja u okviru turističke ponude." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182597
Šuker, A. (2019). 'Interaktivna digitalna podrška kao dio koncepta ekonomije doživljaja u okviru turističke ponude', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 03 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182597
Šuker A. Interaktivna digitalna podrška kao dio koncepta ekonomije doživljaja u okviru turističke ponude [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 03] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182597
A. Šuker, "Interaktivna digitalna podrška kao dio koncepta ekonomije doživljaja u okviru turističke ponude", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182597