Šuker, A. (2019). Interaktivna digitalna podrška kao dio koncepta ekonomije doživljaja u okviru turističke ponude (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182597
Šuker, Anđelina. "Interaktivna digitalna podrška kao dio koncepta ekonomije doživljaja u okviru turističke ponude." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182597
Šuker, Anđelina. "Interaktivna digitalna podrška kao dio koncepta ekonomije doživljaja u okviru turističke ponude." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182597
Šuker, A. (2019). 'Interaktivna digitalna podrška kao dio koncepta ekonomije doživljaja u okviru turističke ponude', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 14.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182597
Šuker A. Interaktivna digitalna podrška kao dio koncepta ekonomije doživljaja u okviru turističke ponude [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 14.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182597
A. Šuker, "Interaktivna digitalna podrška kao dio koncepta ekonomije doživljaja u okviru turističke ponude", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:182597