prikaz prve stranice dokumenta Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije

Hranilović, Robertina
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Tourism

Cite this document

Hranilović, R. (2019). Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

Hranilović, Robertina. "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

Hranilović, Robertina. "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

Hranilović, R. (2019). 'Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

Hranilović R. Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2022 May 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

R. Hranilović, "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

Please login to the repository to save this object to your list.