University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Tourism
Cite this document
Hranilović, R. (2019). Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
Hranilović, Robertina. "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
Hranilović, Robertina. "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
Hranilović, R. (2019). 'Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 15 December 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
Hranilović R. Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 December 15] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
R. Hranilović, "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145