University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Tourism
Cite this document
Hranilović, R. (2019). Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
Hranilović, Robertina. "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
Hranilović, Robertina. "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
Hranilović, R. (2019). 'Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 26 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
Hranilović R. Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2021 February 26] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145
R. Hranilović, "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145