prikaz prve stranice dokumenta Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije

Hranilović, Robertina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za turizam

Citirajte ovaj rad

Hranilović, R. (2019). Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

Hranilović, Robertina. "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

Hranilović, Robertina. "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

Hranilović, R. (2019). 'Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 22.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

Hranilović R. Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 22.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

R. Hranilović, "Analiza elemenata marketinškog miksa grada Ozlja kao turističke destinacije", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:260145

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.