prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA

Špoljar, Lara
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Informatics

Cite this document

Špoljar, L. (2019). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA (Undergraduate thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Špoljar, Lara. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Špoljar, Lara. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Špoljar, L. (2019). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 13 June 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Špoljar L. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 June 13] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

L. Špoljar, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Please login to the repository to save this object to your list.