prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA
Access restricted to students and staff of home institution
undergraduate thesis
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA

Špoljar, Lara
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Informatics

Cite this document

Špoljar, L. (2019). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Špoljar, Lara. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Špoljar, Lara. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Špoljar, L. (2019). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Špoljar L. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2021 February 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

L. Špoljar, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Islandora Bookmark - Please login to use this feature