prikaz prve stranice dokumenta UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA

Špoljar, Lara
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za informatiku

Citirajte ovaj rad

Špoljar, L. (2019). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Špoljar, Lara. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Špoljar, Lara. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Špoljar, L. (2019). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 30.07.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Špoljar L. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 30.07.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

L. Špoljar, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.