Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za informatiku
Citirajte ovaj rad
Špoljar, L. (2019). UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA (Završni rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286
Špoljar, Lara. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286
Špoljar, Lara. "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286
Špoljar, L. (2019). 'UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 21.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286
Špoljar L. UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 21.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286
L. Špoljar, "UTJECAJ DRUŠTVENIH MREŽA NA PONAŠANJE POTROŠAČA I NJIHOV ODABIR PRI KUPNJI ODJEVNIH PREDMETA", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:798286