University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Orešić, V. (2015). SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE (Undergraduate thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751
Orešić, Veronika. "SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751
Orešić, Veronika. "SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE." Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751
Orešić, V. (2015). 'SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE', Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 24 January 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751
Orešić V. SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE [Undergraduate thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2015 [cited 2023 January 24] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751
V. Orešić, "SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE", Undergraduate thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2015. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751