prikaz prve stranice dokumenta SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK  NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE

Orešić, Veronika
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Orešić, V. (2015). SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751

Orešić, Veronika. "SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751

Orešić, Veronika. "SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE." Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751

Orešić, V. (2015). 'SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE', Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 28.09.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751

Orešić V. SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE [Završni rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2015 [pristupljeno 28.09.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751

V. Orešić, "SKLONOST POTROŠAČA KORIŠTENJU KUPONA KAO OBLIK NEGATIVNE PERCEPCIJE CIJENE", Završni rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:563751

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.