University of Zagreb Faculty of Economics and Business
Cite this document
Bedeković, H. (2019). Utjecaj korporativne kulture na uspješnost spajanja i preuzimanja u međunarodnom okruženju (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268465
Bedeković, Helena. "Utjecaj korporativne kulture na uspješnost spajanja i preuzimanja u međunarodnom okruženju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268465
Bedeković, Helena. "Utjecaj korporativne kulture na uspješnost spajanja i preuzimanja u međunarodnom okruženju." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268465
Bedeković, H. (2019). 'Utjecaj korporativne kulture na uspješnost spajanja i preuzimanja u međunarodnom okruženju', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 19 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268465
Bedeković H. Utjecaj korporativne kulture na uspješnost spajanja i preuzimanja u međunarodnom okruženju [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 19] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268465
H. Bedeković, "Utjecaj korporativne kulture na uspješnost spajanja i preuzimanja u međunarodnom okruženju", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:268465