prikaz prve stranice dokumenta Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj

Jurčić, Anamaria
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Jurčić, A. (2019). Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358019

Jurčić, Anamaria. "Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358019

Jurčić, Anamaria. "Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358019

Jurčić, A. (2019). 'Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 30 September 2020, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358019

Jurčić A. Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2020 September 30] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358019

A. Jurčić, "Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358019

Islandora Bookmark - Please login to use this feature