Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Jurčić, A. (2019). Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358019
Jurčić, Anamaria. "Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358019
Jurčić, Anamaria. "Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358019
Jurčić, A. (2019). 'Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 17.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358019
Jurčić A. Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 17.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358019
A. Jurčić, "Analiza utjecaja marketinga sadržaja na kupovinu ekološki certificiranih proizvoda u Republici Hrvatskoj", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358019