prikaz prve stranice dokumenta Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca

Grbavac, Ante
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business

Cite this document

Grbavac, A. (2019). Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681

Grbavac, Ante. "Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681

Grbavac, Ante. "Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681

Grbavac, A. (2019). 'Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 27 February 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681

Grbavac A. Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2021 February 27] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681

A. Grbavac, "Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681

Islandora Bookmark - Please login to use this feature