Grbavac, A. (2019). Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681
Grbavac, Ante. "Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681
Grbavac, Ante. "Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681
Grbavac, A. (2019). 'Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681
Grbavac A. Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681
A. Grbavac, "Privatne marke kao graditelji imidža trgovačkog lanca", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:206681