University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Majcenović, M. (2019). Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616
Majcenović, Marijan. "Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616
Majcenović, Marijan. "Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616
Majcenović, M. (2019). 'Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 20 November 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616
Majcenović M. Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2019 [cited 2024 November 20] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616
M. Majcenović, "Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2019. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616