prikaz prve stranice dokumenta Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji

Majcenović, Marijan
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Majcenović, M. (2019). Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616

Majcenović, Marijan. "Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616

Majcenović, Marijan. "Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616

Majcenović, M. (2019). 'Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616

Majcenović M. Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2019 [pristupljeno 27.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616

M. Majcenović, "Etičke implikacije oglašavanja usmjerenog prema djeci u prehrambenoj industriji", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:630616

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.