master's thesis
Utjecaj oglašavanja putem utjecajnih osoba na stav prema oglasu kod potrošača koji pripadaju generaciji Z

Tolić, Tea
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Tolić, T. (2020). Utjecaj oglašavanja putem utjecajnih osoba na stav prema oglasu kod potrošača koji pripadaju generaciji Z (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:139571

Tolić, Tea. "Utjecaj oglašavanja putem utjecajnih osoba na stav prema oglasu kod potrošača koji pripadaju generaciji Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:139571

Tolić, Tea. "Utjecaj oglašavanja putem utjecajnih osoba na stav prema oglasu kod potrošača koji pripadaju generaciji Z." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:139571

Tolić, T. (2020). 'Utjecaj oglašavanja putem utjecajnih osoba na stav prema oglasu kod potrošača koji pripadaju generaciji Z', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 25 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:139571

Tolić T. Utjecaj oglašavanja putem utjecajnih osoba na stav prema oglasu kod potrošača koji pripadaju generaciji Z [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2023 March 25] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:139571

T. Tolić, "Utjecaj oglašavanja putem utjecajnih osoba na stav prema oglasu kod potrošača koji pripadaju generaciji Z", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:139571

Please login to the repository to save this object to your list.