master's thesis
Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda

Marijan, Lana
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Marijan, L. (2020). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda (Master's thesis). Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business. Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245

Marijan, Lana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245

Marijan, Lana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245

Marijan, L. (2020). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 18 April 2024, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245

Marijan L. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2024 April 18] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245

L. Marijan, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245

Please login to the repository to save this object to your list.