Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za marketing
Citirajte ovaj rad
Marijan, L. (2020). Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
Marijan, Lana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
Marijan, Lana. "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
Marijan, L. (2020). 'Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 16.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
Marijan L. Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 16.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245
L. Marijan, "Utjecaj društveno odgovornog poslovanja na stav potrošača prema markama kozmetičkih proizvoda", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:514245