University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Marketing
Cite this document
Šelendić, E. (2020). Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780
Šelendić, Ena. "Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780
Šelendić, Ena. "Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780
Šelendić, E. (2020). 'Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 29 March 2023, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780
Šelendić E. Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2023 March 29] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780
E. Šelendić, "Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780