master's thesis
Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača

Šelendić, Ena
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Šelendić, E. (2020). Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780

Šelendić, Ena. "Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780

Šelendić, Ena. "Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780

Šelendić, E. (2020). 'Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 22 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780

Šelendić E. Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2020 [cited 2021 April 22] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780

E. Šelendić, "Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2020. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780

Islandora Bookmark - Please login to use this feature