diplomski rad
Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača

Šelendić, Ena
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za marketing

Citirajte ovaj rad

Šelendić, E. (2020). Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača (Diplomski rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780

Šelendić, Ena. "Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780

Šelendić, Ena. "Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780

Šelendić, E. (2020). 'Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 27.02.2021., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780

Šelendić E. Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2020 [pristupljeno 27.02.2021.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780

E. Šelendić, "Utjecaj komunikacije ideološki suprotstavljenih neprofitnih organizacija na društvenim mrežama na angažiranost potrošača", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:031780

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.