University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Managerial Economics
Cite this document
Marić, M. (2021). Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150
Marić, Martina. "Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150
Marić, Martina. "Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150
Marić, M. (2021). 'Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 April 2021, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150
Marić M. Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2021 April 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150
M. Marić, "Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150