Sveučilište u Zagrebu Ekonomski fakultet Katedra za ekonomiku poduzeća
Citirajte ovaj rad
Marić, M. (2021). Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150
Marić, Martina. "Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150
Marić, Martina. "Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150
Marić, M. (2021). 'Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 04.01.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150
Marić M. Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 04.01.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150
M. Marić, "Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150