specijalistički diplomski stručni
Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća

Marić, Martina
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za ekonomiku poduzeća

Citirajte ovaj rad

Marić, M. (2021). Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća (Specijalistički diplomski stručni). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150

Marić, Martina. "Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150

Marić, Martina. "Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća." Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150

Marić, M. (2021). 'Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća', Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 09.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150

Marić M. Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća [Specijalistički diplomski stručni]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 09.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150

M. Marić, "Važnost digitalnog marketinga za uspješan razvitak novoosnovanih poduzeća", Specijalistički diplomski stručni, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:927150

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.