University of Zagreb Faculty of Economics and Business Department of Informatics
Cite this document
Gilja, M. (2021). Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850
Gilja, Marko. "Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850
Gilja, Marko. "Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850
Gilja, M. (2021). 'Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 21 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850
Gilja M. Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2022 May 21] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850
M. Gilja, "Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850