diplomski rad
Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska

Gilja, Marko
Sveučilište u Zagrebu
Ekonomski fakultet
Katedra za informatiku

Citirajte ovaj rad

Gilja, M. (2021). Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska (Diplomski rad). Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850

Gilja, Marko. "Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850

Gilja, Marko. "Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska." Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850

Gilja, M. (2021). 'Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska', Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, citirano: 15.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850

Gilja M. Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska [Diplomski rad]. Zagreb: Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet; 2021 [pristupljeno 15.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850

M. Gilja, "Medija monitoring alati kao potpora odlučivanju na primjeru brenda Telemach Hrvatska", Diplomski rad, Sveučilište u Zagrebu, Ekonomski fakultet, Zagreb, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:358850

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.