prikaz prve stranice dokumenta Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda
Access restricted to students and staff of home institution
master's thesis
Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda

Vranjković, Tomislav
University of Zagreb
Faculty of Economics and Business
Department of Marketing

Cite this document

Vranjković, T. (2021). Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda (Master's thesis). Retrieved from https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053

Vranjković, Tomislav. "Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053

Vranjković, Tomislav. "Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda." Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053

Vranjković, T. (2021). 'Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda', Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, accessed 28 May 2022, https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053

Vranjković T. Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda [Master's thesis]. Zagreb: University of Zagreb, Faculty of Economics and Business; 2021 [cited 2022 May 28] Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053

T. Vranjković, "Analiza aktivnosti industrije oglašavanja na primjeru prehrambenih proizvoda", Master's thesis, University of Zagreb, Faculty of Economics and Business, Zagreb, 2021. Available at: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:148:784053

Please login to the repository to save this object to your list.